Friday, September 22, 2006

Corale, Corale, Corale...






Co vam budu vykladat, uz na mem webu je asi videt, ze tyto dny jsem zaneprazdnena az nad hlavu...ale teda tohle zaneprazdneni si nechavam pekne libit:) Tata uz se u nas doma docela zabydlil, vecer a rano jsem s nim a pres den se vsema myma kamaradama s Corali, chodime do skol a teda to je atmoska jak blazen...Deti kricej, vyskaj, tancujou, tleskaj, jsou roztomily a nejvic se jim libej cesky lidovky pekne od podlahy. Taky jsme hrali pro nekolik Rotary klubu (maj jich tu asi 3:) a tam se zas libej takovy jazzovy vokalovky jako Embrace me, my sweet embraceable you...tak jim vzdycky zapejeme, zahrajeme, zadudame a ....zkratka to vypada, jako, ze se jim to fakt libi. Nevim, jestli si dokazete dost dobre predstavit, jak se asi citim, kdyz mi ted prijelo neco kolem 40 kamaradu do tak daleky zeme, kde stravim svuj cely rok, ale jsem poradne stastna...tak jsme vyrazili s holkama na nakupy a jelikoz tu maj krasny plesovy saty, tak jsme si je zkousely, pak nas napadlo, ze bysme se mohli i vyfotit a nakonec z toho byla dost velika zabava, jak asi vidite na fotkach...:) trochu rozpustile, ze?:) ale neberte to vazne, byla to jen velika sranda, aby mi zas nekdo do komentaru nepsal, ze to trochu zavani americkou star:)



Dale jsme navstivili muzeum kdesi kdesi v Haugenu. Muzeum bylo cele mestecko slozene z domku jako railway station a uvnitr bylo spoustu dobovych predmetu (jak uz to tak vetsinou v muzeiich byva:))) a hlavne fotek a ted prichazi na radu, abych vam predstavila jednu ze svych specialnich metod co se tyce foceni. Je to muj vynalez:))) Proste ja takhle vyfotim nejaky dobovy obraz hodne zblizka a pak z toho casto byvaji velice zajimave fotky, jak napriklad tahle...ale musim se priznat, ze tahle se zas tak moc nevyvedla, jelikoz se tam odrazi blesk ci co, ale i tak se mi tahle fotka libi hodne, tak se take trochu pokochejte. Jinak dnes jsem se opovazila po asi trech dnech opet navstivit skolu...ale ze ja jsem tam vubec lezla:))) Hned prvni hodinu jsme meli matiku a Mr. Munden me naparil peknou radku ukolu, tak jsem se rozhodla, ze kazdy Coralista na ceste do Madisonu dostane za ukol mi neco spocitat, protoze sama bych s tim stravila asi den...hned druha hodina pisemka ze sboru (to jsem si rekla, ze neni cas hrat si na hrdinu a vsechno jsem to hrdine opsala od nic netusici americanky:) a po dvou hodinach jsem jela zase za Coralema koncertovat. Jinak jestli uz delsi dobu sledujete moje stranky, tak vite, ze se kona Fall Formal a Homecoming (studentska tydenni slavnost), tak vsichni decka shanej partnery na ples:) a Pavly se zeptal nejakej oblibenej hrac americkyho fotbalu, tak ma o starost min, aleco tam budu delat ja...:) asi si tam vyrazim s Kamcou nebo ja nevim...jinak to mi pripomina, ze teda moje a Kamcina cesta s Coralema tady v Rice Lake vyvolala radu emoci, ktere se mi snad ani nechce popisovat, muj nazor na to asi znate, nakonec jsme udelali takovy kompromis-jedu do Madisonu a v nedeli po koncerte (ktery mimochodem zacina v sedm vecer) pojedu z Madisonu asi tri hodiny domu, abych mohla jit do skoly...a ze to bylo teda dilo si vydupat aspon tohle, ja nevim, ze tu skolu berou tak smrtelne vazne...:( takze moje stastne obdobi tady skonci asi tak priblizne za dva dny a pak uz do toho spadnu po hlave...

Vtip: ovsem pouze pro "decka" od nas ze tridy:)
Snad jeste poslednich par slov o Coralich (kdyz jsem od nich tak seredne odbehla)...Meli jsme dnes posledni koncert v Ceska opera house v Haugenu a zitra vyrazime do Madisonu, byla velke louceni, malem i slzy a byly tam vsechny rodiny (Deb a Dorotka samozrejme nechybely) a zahrali jsme skvele, uzili jsme si to a tady na obrazku vydite me a Johanku (kdo neznate Johanku, tak Johanka jde na DAMU a onemocnela nam tu a mimochodem je to moje kamaradka), tak Johanka onemocnela, tak se ji udelal opar, to co drzi, je mast na opary a tuto informaci zde pisu prevazna pro lidi od nas ze tridy, jelikoz myslim, ze ti to patricne oceni a ze Dj Opar z Bristol Clubu Letohrad dorazil i do Ameriky, tak to urcite nikdo z vas necekal:)))
Dnes jsme s Honzou Hovorkou hrali. Ja na klavir, on na klarinet, ale jenom chvili, ale i tak to stalo rozhodne za to.
Zitra jedu do Madisonu a pak asi umru ve skole, takze sem mozna delsi dobu nic nenapisu, tak se nezlobte.

6 comments:

Anonymous said...

Ahoj Cilko, alespoň sem někdy něco sdělíš. Tak prosímtě pošli po tátovi domů nějaké fotky, alespoň na CD. Prosímtě čím ty tři hodiny pojedeš? A jede s Tebou Kamila?
Ahoj mamky

Anonymous said...

ahoj cilijano, hezonke fotky, takova americka kras(k)a tam jsi a holciny tez:)ta pasaz me rozesmala jen co je pravda ale spis nez ten vtip s hej pane diskzokej popis johanky- ta co de na damu!!!!!!:)))chudak mala ze onemocnela, ale urco si to uziva(te) i tak, ze:)my se dnes s panem tomem vratili z litomysle, ach, jak kouzelne, hlavne plesik, tom byl za gangstu-byly to zas 30 leta no a zabava v plnem proudu, cajovna taky dobre poslouzila a taky sme byli na recitalu jar.duska, a bylo to po1.v ziv. co se mi libil maj:Pje tu moc hezky pocasko, ale porad jeste nedoslo na toho draka, tss.zasejc se omluvam za spam, ale sem moc lina psat ke me:)pozdravuje te pao, a - a to extrapozor!!!takovej ten kluk z HM, jak byl na prknech, starsi,cca 23, jak chodil bos:))a byl tam s tema 2 segrama nekde od budejovic jestli vzpominas..:)joo, a pan pavel nezklamal, ,,solidni,,vtipky byly zas:Dtak mej krasny cas/basen/pac a pusu verule

Anonymous said...

cilinko prosim mrkni na mail

Anonymous said...

njn zase ja:) vcera sme s pao meli misto kusu dramose teorii a praxi na pocitacich - takze sme s uspechem zalozily email- poslu ti ho tez emailem kdyby se ti zastesklo tak ji muzes napsat;) tesim se na tve dalsi zpravy, ahoj v.

Anonymous said...

ahoj cili, achtung, uwaga, adel mi volala kvuli zitrku, hele ja bych mela mit do 5 brigadu neslo by to prosim prosim posunout treba na ctvrt na 6??prosiiiiiim!!jinak velke dojeti o tom vice zitra:)prosim napis mi sms jestli sis to precetla!!!dik moc!!!tesim seeee;)

Anonymous said...

Cilinko prosim te, vid ze mi posles ty fotecky? aspon ty z ty akce v obchodaku ;o)Jinac tady vsechno v poho jeste se omlouvam, ze jsem ti nenapsala mail,ale napisu ti zitra,to slibuju,dnesek jsem totiz celej prospala =o( ale vsechno ti to popisu!! pa Zuza