Friday, September 08, 2006

Cestina na spanelstine a vcerejsi zapas v tenise a taky poprve Cilka a Paja v akci!















Tady pridavam fotky z naseho prvniho vitezneho tenisoveho zapasu, vidite ty svaly na nohach?:))) a co teprv az prijedu:) jinak vnimavejsi ctenar si urcite taky vsiml, ze mam na me docela nezvyklou kratkou sukni. Musim priznat, ze mi to zpocatku delalo problemy ji nosit, jenze treninky jsou fakt tvrdy, tak mi nic jinyho nezbylo, jestli jsem se teda nechtela upict na slunicku. Vcera jsme opet hrali turnaj, doubles a moje partnerka Bobbi Jo, ale jak jsem nemela Paju v zadech, tak jsme to prohrali 6:8, ale myslim,z e to neni nejhorsi:)

JInak dnesni den byl normalni. Svemu napadnikovi jsem proste rekla, ze s nim na Formal nepujdu (ani kdyby me na noze bral-jojo Verulezz zase jsem byla jednou razna:))) a po obede jsme meli spanelstinu. Jak uz jsem psala, Mrs. Shay nas ma s Pavlou fakt rada a dnes za mnou prisla a ze bude mit doma ubytovany dva Coralisty! Nevedela sice jmena, ale slibila mi, ze mi to v pondeli prinese, takze jestli nekdo vite, kdo bydli u Mrs. Shay, tak vam reknu, ze jste to fakt vychytali, protoze je hrozne hodna a je to prvni clovek v americe, kterymu rozumim vsechno, kdyz neco rekne. Dnes jsme se s ni dali do reci a ona povidala, ze to je tim, ze je z Texasu:)) Tak si rikam, ze by se mi jazykove vedlo v Texasu asi urcite lip:)ve Wisconsinu totiz mluvej hrozne rychle:) pak nas ptala, jak snasime zmenu a ackoli ji skoro nezname, tak se o nas zajimala a povidala, ze jeji syn taky pojede pristi rok jako exchange student na rok pryc a to do jizni ameriky, ale nejvic nas prekvapila na hodine, kdyz se nas zeptala, jestli nemuzeme cely tride predvist minutovou konverzaci v cestine, ze by urcite vsechny zajimalo, jak to zni:) Tak jsme si s Pajou zacli povidat o tom, jak se tesime na tenisovy trenink a bylo to fakt zvlastni sedet ve tride plnej americanu a povidat si cesky pred celou tridou, ale rozhodne to stalo za to:)

3 comments:

Anonymous said...

Caaawec Cilo! u Mrs. Shay budou Lucka Ralikova a Petra Vrbova... uz abysme odleteli, hlavne uz zadny zarizovani:)) akorat skoda, ze snama nemuzete do Madisonu:( no nic tak snad ve ctvrtek!!! paaa Marti

Anonymous said...

mrkni ke me holka

Anonymous said...

no jen trenujte cestinu...:):)Adel