Monday, October 23, 2006

Fotka


Tak jsem zase byla v Madisonu, tak jsem zase videla Karcu, tak jsem byla v Capitolu zase. Karca bydli u Kolarskych a ti maji pet deti, z nichz nejmladsimu je asi tri mesice a nejstarsi asi devet a tyhle deticky jsme museli jeden vecer hlidat...no jestli si nekdo myslel, ze jsme je o pul osmy nahnali do postele a pak jsme meli vlastni zabavu tak se trochu splet. Nejmladsi Sabastian mel svuj den a rval v kuse nejmin tri hodiny:) Jelikoz je to dosti krestanska rodina (rano jsme v nedeli nedostali snidani, protoze podle pravidel Vatikanu se nesmi pred svatym prijimanim jist...) Vecer jsme byly s holkama v Shoot center, coz bylo teda uplne dobry:) Kdyz jsme tam prisli tak nas rozdelili do tri tymu (spolu s ostatnima americanama) a zavedli to takovy uplne tmavy mistnosti. Kazdy tym mel svou barvu a v ty mistnosti bylo bludiste a vypadalo to tam jako zive v pocitacovy hre. Kazdej mel svou laserovou pistoli a kazdej tym mel svou zakladnu a meli jsme za ukol dobit zakladnu dalsiho tymu. A pak to zacalo, schovavacky, strileni ze zakrytu (priznivci CS 1.6 urcite vi, o cem tady mluvim:). Fakt dobrej zazitek. Taky jak jste si asi vsimli, tak jsem pridala i tu tolik zadanou fotku meho ucesu:) jak vidite, opravdu to zadna zmena moc neni (coz jsem docela rada, ze to nedopadlo na tu tricentimetrovou blondynu:) Dnes je pondeli, prave jsem se vratila z myho prvniho koncertu s nasim skolnim sborem (mimochodem ne e:)) a neco na me leze... a mam dojem, ze je to nejaka zakerna nemoc, protoze citim trochu teplotu a bolej me nohy (zni to sice divne, ale za ta leta nemoci, vzdycky kdyz me takhle bolej svaly na nohach, tak to nevesti nic dobreho) a vim proc. Jelikoz dnes snezilo a meli jsme telocvik a Ms. Ellenson rekla, ze pujdem hrat soccer ven. Tak nam snezilo, byla zima a foukal vitr a pak se ma clovek divit, ze:) Tak ja jdu spat...cau

3 comments:

Anonymous said...

cilko..koukala sem na mimochodem bajo fotky:)) u pavly a zaheldla tve hodinky..tak si vzpominam jaks jim dala grandiozni reklamu, ja je chi videt, prosim:) prehodil se ti ten cas? pekny den!

Anonymous said...

cilkousi,co takhle sem hodin neco novyho?:)

cilka said...

ha, tak ja ti neco povim, ja jsem na ten blog hazela neco novyho uz dvakrat a pokazdy mi to neslo (mame uplne zavirovanej pocitac) a kdyz uz se mi to podruhy smazalo, tak mi pretekla trpelivost...ale pro tebe, to Adel zkusim i na potreti;0