Monday, December 11, 2006

Chicago

Takze tento prispevek ma priznacny nazev Chicago a to z jednoho jedineho duvodu: budu zde psat o tom, jak nejedu do Chicaga. Takze nejdriv bych chtela podotknout, ze to uz je podruhe, kdy takhle "nejedu" do Chicaga. Poprve jsem chtela jet s Coralema, kdyz tady byli, ale vsichni mi to zakazali, protoze byl Homecoming, tak jsem si rekla...ok, vyjde to priste. Meli jsme jet, Kamca, Karca, Pavla a ja a tak jsme si pracne nasly vsechny spoje, oblitaly jsme to vsechny, dokonce i penize uz jsme mely a pak prisla Mrs. Schmitzer a nakonec i Karen Anderson a uvedly zhruba tyto duvody:

  1. "Vam se v Rice Lake nelibi, ze chcete jet do Chicaga?"
  2. Nemuzeme cestovat ze statu Wisconsin bez host family a Chicago je v Illinois
  3. Prave prochazime fazi hluboke deprese a kdyby jsme jely za Gabinou, ktera je taky ceska, tak bysme mluvili tri dny cesky a nase deprese by se jen prohloubila.
  4. Cela myslenka navstivit Chicago je spatna a ze bysme tam jely jinak nez s host family se proste nestane a kdyby jo, tak si muzeme sbalit kufry, naskocit na nejblizsi letadlo a jet domu.

Tak ja bych k tomu jen dodala, ze me to zacina bavit, takze nejezdit do Chicaga pokazdy, kdyz si usmyslim:-)))

5 comments:

Anonymous said...

ma rada je...:odjed do chicaga:)a budes brzo doma,jupi jupi...:)

Anonymous said...

ze se jim tam na tu ameriku nevyseres

Anonymous said...

svoboda projevu 4ever

Anonymous said...

Zkus to Cilko zase na Nový rok, prožože jak na Nový rok, tak po celý rok. A to bude super nejezdit po celý rok do Chicaga. Ahoj

Anonymous said...

pardon cili vypadl mi net vice viz komentar u paji pekny den mila