Monday, December 04, 2006

5.prosince


Ty jo, ja jsem sem tak dlouho nepsala, ze jsem skoro zapomnela svoje heslo, ale nastesti se tak nestalo a hraje se dal:) Takze, jestli nekdo sledujete Pavliny stranky, tak Pavla napsala dalsi prispevek o tom, jak jsme meli vystoupeni v Ceska opera house, tak ja to tu nechci psat podruhy to samy, takze kdo Pajiny stranky nenavstevujete, tak adresa je ... www.rlhs-pavla.blogspot.com ... takze vidite, ze mame znacne podobne adresy. A tam si muzete precist, jak se nam vedlo v Ceska opera house. Ja bych jen pridala par fotek a par pikantnich podrobnosti k programu. Takze byla to vlastne takova vanocni besidka. No, ono vlastne by si samotna Ceska opera house (dale uz jen COH:-))) zaslouzila popis. Takze jestli jste nekdy nekdo byl v Lukavici a jestli se vam dostalo te vysady navstivit Lukavickou sokolovnu, tak ta budova je neco v tom stylu (uplne stejne zelezny tyce na strope) jako COH akorat v lepsim stavu a nekdy tam je i pomerne teplo, no. Program byl srandovni, trochu ho popisu, jelikoz by se decka od nas ze tridy mohli inspirovat na vanocni besidku:) Jedno z hlavnich cisel byla jedna holcina, ktera se mnou chodi do sboru, ktera prisla v ruce mela dve zobcovy fletny a zahrala na ne nosem - ano, nosnimi dirkami:) Paje se to libilo, me se to nelibilo, Kamca se nevyjadrila. Inspirovali jste se?:)Posilam par fotek se Santou (Verca bude rada:))) Jinak to, co visi vlevo v ty budove je ceska vlajka, coz je pekny a uz jsem tu potkala celkem ctyri americany mluvici cesky. Dalsi novinka je, ze dnes ve skole definitivne oznamili, ze kdo ma zajem jet na ctvrt roku studovat do ceska (na nas gympl) ze muze a at se decka hlasej, tak uvidime:) Prvni by meli prijet uz v unoru, tomu ja ale neverim. Dalsi novinka je, ze uz mame vanocni stromek a to byla fakt sranda, sli jsme do lesa urizli velkej strom (no urcite pres tri metry) a pak jsme ho nemohli dostat dovnitr, jelikoz ty dvere byly moc uzky:) jo, jak rikam ja, lepsi vrabec v hrsti nez holub na strese...no nakonec jsme ten strom domu nejak protlacili, ale bylo zapotrebi, abych i ja pomahala, jinak nevim, jak by to zvladli:))) Dalsi novinka je, ze snad teda pojedeme do toho Chicaga, ale jeste je tu takova drobnost...musime se zeptat RLIFY. Kdo zna zdejsi pomery pochopi, ze slovo drobnost je mineno sarkasticky. Taky nam tu dnes napadl snih, anglicky rozumime cim dal lepe, kamaradu porad jeste moc nemame, ale Cilka ma zitra 18. narozeniny... To by si zaslouzilo delsi uvahu, poradnou oslavu a nic z toho se asi konat nebude. Ja sama nemuzu verit, ze jsem se toho veku ve zdravi dozila (teda vlastne jeste ne, je to az zitra:-))) Tak to by bylo asi vse, jelikoz jinak se nic novyho nedeje. Tak jo, ahoj Ps: musim jit napsat svuj dalsi clanek do Listu:)))

3 comments:

Anonymous said...

Nojo,paja ma tu sukni,ktera mi ted dokonale chybi:(:(vcem mam jezdit do diovadla?:)jinak jaky sou u vas pripravy na vanoce?pecete cukrovi ci neco?tohlends me dost zajima:)my vcera pekly perniky...a mnami mnami mnam:)

Anonymous said...

a taky ma paja boty ktery ja mam taky akorat o cislo mensi:D a koupili sme je v hk..ach ach

cilka said...

Takze adel, zatim cukrovi nepecem, ale snad budem ( nevim, neptala jsem se) kazdopadne uz mame vanocni stromek (to by teprv bylo na tebe:) kdyz si vzpomenu, jak si mi kazdej rok v lavici uz mesic predvanocema vysvetlovala, ze proste na vanocich nemas rada ty darky, ale celou tu vanocni atmosferu a strasne ses rozplyvala pri predstave sledovani vanocnich pohadek (top 10 jako napriklad Tri orisky pro Popelku nebo Kacenka a strasidla:)...vy uz pecete?