Thursday, January 04, 2007

Zmena

Dneska volala k nam "domu" pani Freitag, ta co nas vyzvedla na letisti, kdyz jsme prileteli a pak nas vezla do Rice Lake. Je z RLIFy. Ja jsem nebyla doma, tak to vzal Ted a ona mu rekla, co se stalo. Ta rodina, do ktery bych mela jit jako dalsi, tak jejich mamce (jmenuje se Nicol) umrela behem vanocnich prazdnin maminka. Zabila se pri autonehode. Jelikoz maj dve maly deti, tak odhaduju, ze ji je tak kolem 38 ? tak je z toho asi zmatena a tak zavolala RLIFe, ze si me nebudou schopny 19. ledna, jak se holky budou stehovat, vzit. Prej musi zarizovat nejaky veci, co se kolem toho zarizujou. A dodala, ze asi nebude schopna couple months, coz znamena v prikladu par mesicu, takze to muze znamenat dva...nebo taky celej rok. Cili nikdo nevi a ja zustavam u Romportlu.

11 comments:

Anonymous said...

cilkousi...tys nam nako zamericanstela:)-pochopila sem to spravne ze umrela jakoby tvoje budouci "babicka"?:)jo jinak darky-verca nemohla po zamberku na nic pkneho prijit a ted o vikend je v Brne tak ty darky vam poslem normalne postou-ve tride sem par lidem rekla ze ti to budem posilat tak ti mozna romca a jeste nekdo napisou naky dopisy tak vam to vsechno poslem na jednou-jinak nemysli si,ze sme na vas zapomeli-ja osobne vam pisu mega dlouhej dopis tak se teste:)jinak strasne mi chybite-jo a tuhle sem si vzpomela na nase posledni carodky::D:D:Dpamatujes?:Djak sme sedeli u me na posteli a hrali karty?:Dto bylo co?:D

cilka said...

ha, to si teda pamatuju, jak jsme sedeli u tebe na posteli a hrali karty:D fakt nejhorsi carodky, ale bud bez starosti, letosni silvestr to predcil:D ja jsem mohla jit pekne do kina na Pycha a predsudek a misto toho:D ale tady aspon vidis, jaka jsem verna kamaradka:) jo, umrela mi budouci "babicka", pochopila jsi to naprosto spravne:) tak hele, ja uz se tesim na ty dopisy a darky (doufam, ze jich mate hodne:))) ale adel, doufam, ze mi hlavne poslete to cedko z besidky, na to se tesime nejvic!!

Anonymous said...

tak to si budes muset jeste alicko pockat na to CD...ales ho teprv nako sestrihuje...:(:(ale urco bude...ted uz pisu 9 stranku:)jo a vyziskla sem ti naky fotkya popsala ti je,tak se tes tes:)tak se zatim mej pekne ocas chod na icq-moc te tam nepotkavam:(:(ted je u nas dejvous-tak te pozdravuje:D:Dhaha...tak hoj hoj

Anonymous said...

ACHTUNG ACHTUNG, cili jestli chces rotomile prekvapko jako prase tak mi posli, treba smskou, tvou (americkou!!!)adresu, ouky?..vis jak chci za tebou prijet na jarni prazky tak at nemusim zvonit na sousedy

Anonymous said...

..tu pajinu znam tak kdyz mi ji neposles navstivim jen paju a na tebe se vyprdnu;) ..hezky den belicko

Anonymous said...

..tu pajinu znam tak kdyz mi ji neposles navstivim jen paju a na tebe se vyprdnu;) ..hezky den belicko

Anonymous said...

btw: neches vyhlasit soutez o nejvetsi spammerku, treba o kybl americky zmrzky;)

cilka said...

vyhlasuju soutez o nejvetsi spammerku za kybl americky zmrzky!!! Koukejte se snazit, jinak to Verca vsechno sni:) takze moje adresa je: Cilka Jansova, 26th Avenue 1964, Rice Lake 54868, Wisconsin, USA...takze jestli mi nekdo chcete poslat pohled (nebo balik!), tak nevahejte a posilejte!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

jestlis este nevidela besidku tak koukni na lamy..

Anonymous said...

cili neklesej na mysli(soudim z toho jak dlouho nepises)pro rozveseleni vzpominej na cundractvi (pseudo)a tes se na leto!!!:) a jestli na mysli neklesas tak koukej to tu koukej zmenit pac a pusu:*