Thursday, August 31, 2006

Diky Pavle:]

Dnes 31.8. jsem otevrela svuj mail a krome par dopisu od rodicu jsem tam objevila i jeden od Pavla Lobla, ktery se ozval na mou zadost o pomoc pri tvorbe blogu. V podstate mi sam vytvoril blog {mimochodem s heslem klidna sila - nevim, jestli vyjadrovalo mou povahu nebo Pavlovu lasku k vlakum, Zababovu nebo zeleznici vubec} a timto bych mu chtela podekovat...diky Pavle:} to jsem fakt necekala.

Prave mam za sebou jiz plnych 14 dni stravenych v Rice Lake a rada bych se s vami podelila o sve zazitky, poznatky, zkusenosti a v neposledni rade sny {ktere mivam posledni dobou pekne zmatene i humorne} a doufam, ze mi sem napisete i nejaky komentare:]

Bohuzel, jak uz je to dano v me povaze, prisla jsem trochu s krizkem po funuse a prvnich 14 dni uz asi dopisovat nebudu, snad se jen mozna vratim k nejdulezitejsim vecem, co se udaly, ale me stranky se budu snazit doplnovat tak asi jednou za dva dny. Pro ty, co jste sledovali stranky Pajiny, tak jsem mela program v podstate stejny. Chodime na tenis. Po 5 dnech treninku jsme se postavili tenisovemu tymu z mesta Hudson a prohrali uspesne skoro vsechny zapasy:] Ja jsem prohrala 5:0, 5:2 ...:] Hrala jsem double, takze to neni jen moje vina, ale take moji spoluhracky Saige, ktere je 14 a trenuje asi o 14 dele nez ja. Tolik na ospravedlneni. Dnes nas ceka dalsi turnaj. Pak uz tech katastrof bude pro me snad jen 6:] takze tolik k mym sportovnim zacatkum:]

14 comments:

Anonymous said...

jj cilko nemas zac, zas takovy prace to nebylo... :-)

Anonymous said...

cilkousi hod jsem dalsi sen!

Anonymous said...

jojo cilko další sen prosím :))

Anonymous said...

Ahoj Cilko,
snad se o Tobě tady taky něco dovíme L67

Anonymous said...

mas to takove pekne barevne...

Anonymous said...

helej se kocko uz mam od ady pucenou raketu a jen co prekonam svou lenost,...vis jak, at muzem po navratu sportovat parta together...:D:D

Anonymous said...

helej se kocko uz mam od ady pucenou raketu a jen co prekonam svou lenost,...vis jak, at muzem po navratu sportovat parta together...:D:D

Anonymous said...

spam 4ever

Anonymous said...

Nazdarek tak jak si dopadla po tom obrovskym noseni a vyborne stravenem veceru po Becku na schodech??? :)

Anonymous said...

verulezz.blog.cz.pro vas holky

Anonymous said...

Ahoj Cilko,
poslední dny o Tobě nic nevíme. Něco napiš L67

cilka said...

decka sny prijdou taky, ale musite pockat, az se mi bude nejakej zdat:]

cilka said...

jinak mily Buldo, jsem rada, ze navstevujes moje stranky a doufam, ze ti Verca vyridila, jak jsem ti byla hrozne vdecna a jak jsem ti dokonce chtela dat cokoladu, za to, jak jsi me nosil v Becku:] Ale nejak jsem byla v chvatu kvuli baleni, tak na to nakonce nedoslo...doufam,ze se ti aspon vratila mikca a jeste jednou velky diky:]] no, budu ti to moc oplatit az tak za rok:]

Anonymous said...

checht, pro me to byla zabava, stejne bych se tam jinak nudil, ale az prijedes ,t ak mi to jak sama rikas oplatis, mam rad drahy auta, dovoleny u more a krasny holky, diky :)